follow ika ! i will follow u back !

HATI PEREMPUAN INI SELEMBUT SUTERA .

  -> BOY - Awak, saya sayang awak ..
  -> GIRL- err .. saya tak sayang awak pun ..
 
  * bila seorang lelaki yang di cintai perempuan tersebut melafazkan sayang kepadanya.. perempuan itu seolah acuh tak acuh dan mengatakan dia tidak menyanyangi lelaki tersebut . permpuan itu tersembunyi dia sangat menyanyangi kekasihnya hingga tidak mahu kehilangan kekasihnya .. (EGO) ? normal la tu ...

 -> BOY - Awak marah ker saya mesej dengan perempuan lain ?
 -> GIRL- ekk elehh ,kenapa saya nak marah.. yang gerak kreadit awak, bukan saya ...

 * bila seorang perempuan itu mendapat tahu bahawa kekasihnya berhubung dengan perempuan lain...dia tidak mengakui bahawa dia cemburu kerana alasan dia tidak mahu mengawal kekasihnya...dia berasa sangat kecewa dengan kekasihnya....

 -> BOY - Awak saya mintak maaf..
 -> GIRL- Hemm yelaa ..

 * bila si kekasih telah melakukan kesilapan dan meminta maaf..sikap perempuan seolah olah tidak mengendahkannya kerana dia memerlukan masa untuk menenangkan hatinya semula.... dan didalam hatinya teringin si kekasih memujuk rayu dan mengakui kesilapan....

 -> BOY - Awak.. saya dapat sambung belajar ..
 -> GIRL- err tahniah ! belajar elok elok tau ...

 * bila seorang perempuan mendapat berita baik dari kekasihnya bahawa dia melanjutkan pelajaran.. dia akan mengucap tahniah tetapi jauh dari lubuk hatinya dia merasa risau dan tidak tenteram.. takot si kekasih beralih arah...

 -> BOY - Awak soryy tak call mesej awak ...
 -> GIRL- Hem, tape saya tahu awak busy ..

 * bila si kekasih tidak menghubungi.. sikap perempuan berdiam diri kerana dia akan cuba sedaya upaya untuk memahami kekasih yang sibuk dengan tugas hariannya...malah , tersembunyinya bahawa perempuan itu sangat merindui si kekasih ....

 perempuan mempunyai hati yang sangat halus, sensitif .. ( hati lelaki macam mana pulak ) ?

No comments:

Post a Comment